Vi söker nu en Art Director som har en bakgrund inom mode och redaktion till H&M Content Studio. Du kommer att ingå i ett 6-månadersprojekt med start i juni. Rollen kommer att innehålla digitalt skapande för både webb och mobil. På H&M får du möjlighet att arbeta globalt med en stark, framåtblickande företagskultur och i en snabbt föränderlig bransch!
Som Art Director kommer du att ansvara för det redaktionella innehållet. Du kommer att bidra till ökat kundvärde, ett starkt varumärke och ökad försäljning genom att konceptualisera idéer för sajten. Du arbetar mot samordnade och tvärfunktionella mål, driver omni-försäljningsprestanda och kundcentricitet i alla delar av ditt arbete.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:
För att bli en framgångsrik Art Director på H&M tror vi att du har:
H&M är ett modemärke som erbjuder de senaste stilarna och inspirationen, från modeprylar och unika designersamarbeten till prisvärda garderobssaker. Vår affärsidé är mode & kvalitet till bästa pris på ett hållbart sätt.
Det är ett vikariat, heltid med start i juni och 6 månader framåt med möjlighet till två veckors semester under sommaren. Ansök så snart som möjligt!
För WorkStudio är det viktigt att erbjuda lika möjligheter. Vi kommer därför att överväga alla kvalificerade ansökningar om anställning utan hänsyn till ras, hudfärg, religion, kön, könsidentitet eller uttryck, sexuell läggning, nationellt ursprung, genetik, funktionshinder eller ålder.