Vi söker nu en Artworker till H&M Content Studio. Du kommer att ingå i ett 6-månadersprojekt med start i juni. Rollen kommer att innefatta digital produktion för både webb och mobil. På H&M får du möjlighet att arbeta globalt med en stark, framåtblickande företagskultur och i en snabbt föränderlig bransch!
Som Digital Artworker bidrar du till mer kundvärde, ett starkt varumärke och ökad försäljning genom att säkerställa kundrelevant innehåll och aktiviteter på sajten. Du arbetar mot samordnade och tvärfunktionella mål, driver omni-försäljningsprestanda och kundcentricitet i alla delar av ditt arbete. Du kommer att skapa innehåll för vår webbplats och arbeta nära med produktionsteam för att genomföra planerade globala aktiviteter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:
För att bli en framgångsrik Artworker på H&M tror vi att du har:
H&M är ett modemärke som erbjuder de senaste stilarna och inspirationen, från modeprylar och unika designersamarbeten till prisvärda garderobssaker. Vår affärsidé är mode & kvalitet till bästa pris på ett hållbart sätt.
Det är ett vikariat, heltid med start i juni och 6 månader framåt med möjlighet till två veckors semester under sommaren. Ansök så snart som möjligt!
För WorkStudio är det viktigt att erbjuda lika möjligheter. Vi kommer därför att överväga alla kvalificerade ansökningar om anställning utan hänsyn till ras, hudfärg, religion, kön, könsidentitet eller uttryck, sexuell läggning, nationellt ursprung, genetik, funktionshinder eller ålder.