Nyheter
Lena Bergqvist, Chef för Inhousebyrån på Svenska Postkodlotteriet
Jag fick ett mycket positivt intryck av WorkStudio när jag själv var kandidat. De erbjöd tydlig information om rekryteringsprocessen och gav konstruktiv feedback. Det gav mig förtroende för att använda WorkStudio när jag sedan skulle rekrytera själv. De har en stark branschkompetens och jag fick snabbt framstående kandidater som förslag, säger Lena.
We can all do much better. And we will.
I had the privilege to participate in the most inspiring network: DIVERSIFY OR DIE. An initiative focusing on how we as leaders in the marketing & communication industry can (and will) use our ”power” to drive real change in regards to equality, diversity and inclusion.
SAMEER THABET – MITT KONSULTUPPDRAG VAR ETT ÄVENTYR
”Workstudio har alltid funnits där för att stötta, svara på frågor och agera som bollplank. Jag hade ingen tidigare erfarenhet av att jobba som konsult, men det kändes som om jag hade kollegor från både WorkStudio och H&M, som två hem. Jag har redan rekommenderat WorkStudio och kommer alltid att göra det. Om du letar efter uppdrag inom marknadsföring och kommunikation är WorkStudio det självklara valet”.
GodEl:s win-win-win – en udda affärsmodell med all vinst till välgörenhet
Marie Grabe, Head of Marketing and Communication på GodEl, betonar att det bästa med att arbeta på företaget, utöver företagets unika affärsmodell och allt vad det innebär, är att få vara en del av ett engagerat team med många olika specialistkompetenser. GodEl har ambitiösa framtidsplaner och ett välorganiserat marknads- och kommunikationsteam som ska funka som en vass inhousebyrå.
Jonas Cavallin, en erfaren entreprenör och styrelsemedlem i WorkStudio.
Jag är djupt imponerad av WorkStudios beslutsamhet, engagemang och strävan att ständigt utvecklas och förbättras. Deras deltagande i olika integrationsprojekt, som på sikt kan positivt förändra branschen, utgör en stark inspirationskälla. Att samarbeta med WorkStudio innebär att man tar del av en spännande resa präglad av kontinuerlig utveckling,” konstaterar Jonas.
Christina Knight, moderator i vårt nätverk: DIVERSIFY OR DIE
Deltagarna i höstens nätverksomgång kan förvänta sig ny kunskap, ny förståelse och nya aha-upplevelser som inspirerar och skapar lust till förändring. Samt förstås ett givande utbyte, i något som vi hoppas kan fortsätta som ett förtroligt, generöst nätverk framöver.