
Är du en kreativ stjärna med ett öga för säljande idéer och varumärke i digitala kanaler? Har du erfarenhet av att formge kampanjer och idéer som engagerar och konverterar och vill vara en del av ett starkt inhouseteam? Då kan det vara dig vi söker!
Som Digital Creative är du en viktig kugge i att ta fram säljande och målgruppsanpassade kampanjer i digitala kanaler. Du arbetar nära kollegor i det kreativa teamet och ansvarar för att producera innehåll som engagerar, konverterar och stärker varumärket. Du är kreativ inom ramarna för ett större kampanjkoncept och förstår hur du anpassar idéer till olika kanaler som Meta, YouTube, TikTok och banners.
Vi söker dig som är både idéstark, formstark och hands-on, som gillar att jobba nära affären och kan förklara dina idéer på ett övertygande sätt.
Vi söker dig som:
Meriterande om du har:
Som person är du strukturerad och organiserad. Du trivs med att driva flera projekt parallellt utan att tappa helhetsbilden. Du är en prestigelös lagspelare som gillar att samarbeta och du håller dig naturligt uppdaterad på vad som händer inom digital design, trender och nya format. Du är nyfiken, proaktiv och brinner för kommunikation och kreation som gör skillnad.
Uppdraget är en visstidsanställning om sex månader på heltid, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Stockholm. Visst låter det som en spännande roll? Sök gärna tjänsten idag. Vi intervjuar kandidater under juni och augusti.
WorkStudio arbetar med kompetensbaserad metodik i sina rekryteringar och hanterar alla kvalificerade ansökningar utan hänsyn till kön, ålder och bakgrund.