Nyheter
Nora Henriksson om hållbart ledarskap
WorkStudio har hjälpt oss att hitta kandidater med olika bakgrunder och kompetens, och det är jag övertygad om har bidragit till att medarbetarna stannar och trivs, säger Nora.
Gullis Konya, Designer på Svenska Postkodlotteriet
Gullis Konya är ett levande bevis på att kreativitet, mångsidighet och ett starkt nätverk kan öppna dörrar till inspirerande uppdrag och möjligheter. Hennes arbete på Svenska Postkodlotteriet visar hur grafisk design kan vara ett kraftfullt verktyg för att nå ut till både befintliga och nya målgrupper.
Charlotte Illemann, UX-Designer på The Absolut Group
Charlotte Illemann är UX-Designer på The Absolut Groups inhousebyrå, The Mix Stockholm, via oss på WorkStudio. Med ansvar för att designa och granska webbplatser på global nivå, arbetar Charlotte med att säkerställa att användarupplevelsen är både intuitiv och engagerande, samtidigt som den efterlever varumärkets värderingar.
Specialisttitlarna spåddes ta över marknadsavdelningen – här har vi facit
Vi ser hela tiden behovet av nya specialistroller hos våra kunder som arbetar med marknad och kommunikation, men oavsett tjänst kommer mångfald vara en viktig och livsavgörande aspekt för ett varumärke/företags överlevnad.
Scott van Dort, Copywriter på The Absolut Group
Fördelarna med att vara konsult via WorkStudio är den stora friheten och flexibiliteten som konsultrollen erbjuder. Scott uppskattar det förtroende och den professionella behandling han får samt möjligheten att arbeta med några av de mest framstående varumärkena i världen.
Kajsa Olofsson, Produktionsledare på Fjällräven
Att ha möjlighet att arbeta med olika projekt och anpassa sig efter olika arbetsmiljöer är spännande! Jag ser det som en chans att ständigt lära mig nya saker och tillämpa erfarenheter från en arbetsplats till nästa. Den erfarenhet man samlar på sig är värdefull och kan öppna dörrar till framtida möjligheter, hälsar Kajsa.