Nyheter

Nyheter

Här samlar vi information om oss på WorkStudio och inspirerande artiklar från kommunikationsbranschen i stort.

KGK/Autoexperten öppnade dörren till framtidens stjärnor.

KGK hade nyligen äran att välkomna fem praoelever från Järvaskolan i ett samarbete med Mentor Sverige, Rädda Barnen och oss på WorkStudio.

Läs mer
Lediga tjänster

Välkommen till nätverket Diversify or Die!

Tillsammans med landets bästa språkrör inom mångfald och inkludering, vill vi nu bjuda in dig till nästa omgång nätverksträffar för kommunikationsbranschen. Syftet med nätverket är att tillsammans med chefer bygga en framtida bransch som präglas av mångfald och lika villkor, oavsett till exempel bakgrund, kön eller ålder.

Läs mer

Dominique Hernandez, Digital Designer på Svenska Postkodlotteriet

”WorkStudio skötte rekryteringen professionellt och gav mig en känsla av att bli sedd och förstådd genom hela processen. Jag skulle varmt rekommendera WorkStudio till andra som söker nya karriärmöjligheter” // Dominique Hernandez, Digital Designer – Svenska Postkodlotteriet

Läs mer
Lediga tjänster

WORKSTUDIO 3 ÅR!

Det har gått tre år sedan vi öppnade dörrarna till WorkStudio. Vår vision var att etablera ett konsultföretag som inte enbart var bäst inom sin kategori, det vill säga att tillgodose kundernas behov av kompetenta konsulter och rekrytering, utan även att vara en drivkraft för förändring inom kommunikationsbranschen. Vi ville göra skillnad, inte bara affärsmässigt utan även i vårt engagemang för mångfald. Tillsammans med våra konsulter och kunder har vi arbetat hand i hand för att förverkliga denna dröm och skapa magi.

Läs mer
Diversify or die

Nyckeln till framgång för dig som konsult

På WorkStudio matchar vi kandidater med konsultuppdrag inom marknad och kommunikation. Vårt nätverk är stort och vi täcker kompetenser från chefsnivå, kreatörsroller till operativa och produktionsrelaterade tjänster.

Läs mer

Så säkrar du branschens mest eftertraktade jobb.

Jessica Grip, Partner på WorkStudio, blev intervjuad i Resumé och gav sin expertis inom den kompetens som efterfrågas 2024. Även Lars Rosén, marknadschef på Stadium gav sina spaningar på branschens utveckling och trender för året.

Läs mer