Nyheter

Specialisttitlarna spåddes ta över marknadsavdelningen – här har vi facit
Vi ser hela tiden behovet av nya specialistroller hos våra kunder som arbetar med marknad och kommunikation, men oavsett tjänst kommer mångfald vara en viktig och livsavgörande aspekt för ett varumärke/företags överlevnad.

Scott van Dort, Copywriter på The Absolut Group
Fördelarna med att vara konsult via WorkStudio är den stora friheten och flexibiliteten som konsultrollen erbjuder. Scott uppskattar det förtroende och den professionella behandling han får samt möjligheten att arbeta med några av de mest framstående varumärkena i världen.

Kajsa Olofsson, Produktionsledare på Fjällräven
Att ha möjlighet att arbeta med olika projekt och anpassa sig efter olika arbetsmiljöer är spännande! Jag ser det som en chans att ständigt lära mig nya saker och tillämpa erfarenheter från en arbetsplats till nästa. Den erfarenhet man samlar på sig är värdefull och kan öppna dörrar till framtida möjligheter, hälsar Kajsa.

Nätverket Diversify or Die fortsätter att växa!
Bland de 30 nya cheferna som ansluter sig till höstens omgång finns representanter från framstående företag som Aller Media, Arvid Nordquist, Atrium Ljungberg, Berghs, DDB, EF, Fjällräven, Fotografiska, GANT, H&M, Telenor, Uniqlo och många fler.

Absolut storrekryterar till inhouseteamet!
Inhousebyrån på The Absolut Company är just nu i en spännande expansiv fas och vi är mycket glada för våra fantastiska konsulter, Julia, Charlotte, Jenny och Scott som via WorkStudio är en del av det nya teamet på Absolut!

Så jobbar Sveriges fyra största reklambyråer med mångfald.
I juni publicerade Resumé en artikel om hur Sveriges största reklambyråer arbetar med mångfald inom sina organisationer.